.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور از من ، طلوع از تو / سخني با منتخبين شوراي شهر محمودآباد
محمد محتاطي

24 خرداد 1392 برگ زريني از حضور و اعتقاد و اعتماد و پايبندي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و فرمايشات مقام معظم رهبري از سوي مردم بود. حماسه اي كه خالق آن مردم فهيم و هميشه در صحنه ايران اسلامي بودند و توانستند تمامي معاملات دشمنان قسم خورده اين نظام را بهم بريزند و كامها از حلاوت اين حضور و وظيفه شناسي شيرين و در خاطره ها ماندگار شد. در اين بين مشاركت 94% مردم شهر محمودآباد در چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر محمودآباد نشان از توجه و اهميت مردم به شهرشان است و تلنگري بود به منتخبين مردم كه ديگر فرصت آزمون و خطا به پايان رسيده است. ديگر فرصتي است براي تكان خوردن و تغيير وضع موجود. مردم با حضور در انتخابات فرصت آفرين بودند براي شما و اين بار نوبت شماست كه بر تمامي نابرابريها ، بي توجهي ها ، عقب افتادگي هاي موجود خط بطلان بكشيد.

ديگر نوبت شماست تا به دست نوشته هايتان بر روي پوسترها و بروشورهاي پر ذرق برقتان در روزهاي هيجاني انتخابات جامعه عمل بپوشانيد. ديگر نوبت آن رسيده است تا در سايه وحدت و همدلي و دوري از هرگونه حاشيه كه عمده ترين علت عقب افتادگي شهر محمودآباد مي باشد براي رونق و آباداني محمودآبادي آباد قدم برداريد. بايد از اين فكر كه مردم فقط حماسه ساز هستند و اين شمائيد كه سرنوشت ساز هستيد فاصله بگيريد ، بايد توجه داشت كه مشاركت و بهره مندي از نقطه نظرات و خواسته هاي مردم از محوري ترين برنامه هاي آتي شما مي تواند باشد چرا كه شهروند بايد احساس وجود كند تا مشاركت نمايد. بايد به محله ها و كوچه پس كوچه هاي اين شهر رنگ آباداني كشيد و اين مهم تنها در سايه مشاركت مردم و حضور موثر شما مي باشد.

ميخواهم نكته اي گم شده در برنامه هاي كليه شما منتخبين محترم را يادآور شوم و آن اينكه محمودآباد نيازمند احياء مي باشد . محمودآباد من كه 58% جمعيت آن را جوانان تشكيل مي دهد نيازمند شور و نشاط و هيجان شهروندي است. آسيب هاي اجتماعي كه امروز ما در شهر محمودآباد شاهد هستيم نتيجه بي توجهي به نيازمنديها و خواسته هاي بحق اين جوانان سرنوشت ساز و عدم بهره مندي از توانمنديها و پتانسيل آنها مي باشد.9 دانشگاه و موسسه آموزش عالي با ظرفيت 11 هزار نفر دانشجو در اين شهرستان مشغول به فعاليت مي باشد و دانشجويان به مانند شهروند محمودآبادي از حقوق شهروندي بهره مند هستند ولي به مانند يك شهروند به وظايف خود آشنا نيستند. در اين يادداشت دوست ندارم از نداشته هاي شهرم حرفي بزنم چرا كه شايد بتوان از فرصت سوزي ها ، محروميت ها ، عقب افتادگي ها در مقابل شهرهاي همجوار ، نداشته هاي عادي شهروندان ، كل صفحات را پركنم ولي ميخواهم بگويم شهر من قلبي تپنده و وجداني بيدار دارد كه آن مردم با محبت و فهيم و جوانان پرشور و با انگيزه آن است. ميخوام يادآور شوم كه اگر هيچ نداريم و لي با مديريت نيروي انساني و با برنامه ريزي و بهره مندي از ظرفيت هاي موجود مي توان گامهاي بلند براي توسعه و آباداني برداشت.

ميخواهم ياد آور شوم با تكيه بر فرد يا افراد و يا گروه خاص نمي توان به توسعه و پيشرفت فكر كرد و تحقق اين امر نيازمند برنامه ريزي بلند پايه و كارشناسي شده است . مديريت شهري نيازمند حضور افرادي پاسخگو ، با فكر و برنامه است و تشكيل اتاق فكر ، انتخاب شورايارهاي جوان و بهره مندي از ظرفيتهاي به عيني آنان و نيازسنجي از شهروندان ميتواند كمك حال آن باشد.

دلم ميخواهد در پايان 4 سال حضور شما بزرگواران سرم را بالا بگيرم و در ورودي شهرم تابلوي به محمودآباد شهر شور و نشاط ، شهر باران ، شهر تو شهر من شهر خوبي ها خوش آمديد را ببينم و فراموش كنم كه نور ، چالوس ، رامسر و بابلسر و كجاست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مرداد 1392
عالی بود.اما کو گوش شنوا؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.